h1

Cum a inceput totul…

Iunie 6, 2008

La inceput voi povesti cum a inceput treaba asta cu ingineria apoi va voi povesti cum m-am gandit eu sa creez un blog.  De mic copil mi-a placut „ingineria”, sa spun asa, deseori parintii ma pierdeau si ma gaseau apoi pe sub o masina sau nu ma mai gaseau deloc pana nu ma intorceam eu acasa. Oricum am trait intr-o perioada cu constructii neterminate, cu macarele in paragina si tot felul de utilaje ramase dupa caderea regimului comunist. Acum ma gandesc, ca atat de libera se simtea lumea pe atunci incat nici nu vroiau sa mai munceasca si mai ales pentru stat, probabil asteptau altceva de la democratie. Oricum in vreo 7-10 ani s-a distrus totul si s-a inceput achizitionarea de utilaje noi dar de la straini ca noi nu le mai producem. Dar sa nu ma abat de la subiect….am mai crescut am facut scoala primara, general si gandul meu era tot la „mesterit”, de aceea am continuat cu liceu de profil tehnic. In timpul liceului am fost atras si de calculatoare nu numai de partea mecanica. Acestea au ajuns intre timp sa imi ocupe o mare parte din viata mea insa am continuat pe aceeasi directie, cu mecanica; Dupa terminarea liceului am continuat cu facultatea de Utilaj Tehnologic din cadrul Universitatii de Constructii Bucuresti. Cam asta ar fi traseul meu, tehnic, de pana acum. Mai am numai sa o termin ( facultatea), inca un an.

Cat despre, de ce am creeat blogul, am sa va spun ca nu am avut niciodata intentia sa creez unul dar intr-o seara uitandu-ma la alte persoane pe blog mi-a venit ideea sa fac unul despre si cu ingineri. Asa ca o sa postez aici informatii, stiri, comentarii despre ce se intampla in lumea constructiilor si nu numai- industie de toate felurile: automobile, siderurgie, calculatoare etc. 

2 comentarii

  1. Bine ai venit ! Sa ne vedem in TOP 10 bloggeri =))


  2. Foarte buna ideea cu blogul, pentru ca o sa fie din ce in ce mai utilizate😉. bafta si la cat mai multe articole



Lasă un răspuns

